Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.
Legionowo nie chce zatrzymywać się w rozwoju i udoskonalaniu warunków życia swoich mieszkańców. Wyrazem tej postawy jest m.in. podjęcie wyzwania budowy marki Legionowa.
Opis: Logo marki: Legionowo. Porusza!
Zadaniem marki terytorialnej jest uporządkowanie skojarzeń (tożsamości) związanej z daną jednostką osadniczą, a także nabudowanie na nich atrakcyjnego tematu promocyjnego, który będzie można komunikować – na poziomie: racjonalnym, emocjonalnym; treściowym i wizualnym - najważniejszym grupom odbiorców. I tak jest w przypadku prezentowanej tu Strategii Marki - załącznik (1.9 MB).
Video Mapping prezentacja nowego logotypu Legionowa odbyła się 23.06.2012. Powstał film, którego celem było pokazanie wypracowanej koncepcji marki Legionowa.
Jej rdzeniem jest dążenie do wzmocnienia lokalnej wspólnoty mieszkańców poprzez polepszania jakości życia, szczególnie w wymiarze aktywności prozdrowotnej – co jest zgodne z charakterem miasta oraz wpisuje się we współczesne trendy cywilizacyjne.
Nowa marka miasta Legionowo ma szansę stać się wyrazem nowego stylu życia mieszkańców miasta oraz być atrakcyjnym magnesem dla mieszkańców całego regionu aglomeracji warszawskiej.