Data dodania: 24 lipca 2006
W dniu 22 lipca 2006 r. o godz. 16.00 na Rynku Miejskim odbył się happening profilaktyczny, będący częścią kampanii "Lato bez %", którego organizatorem był Referat Zdrowia Publicznego i Spraw Społecznych. Celem happeningu było zwrócenie uwagi przechodniów, szczególnie tych którzy są rodzicami na problem spożywania alkoholu przez osoby niepełnoletnie. Miał rozbić stereotyp: czas relaksu łączy się z piciem alkoholu. W trakcie trwania imprezy rozdawane były dorosłym przechodniom ulotki zachęcające dorosłych do nieobojętności w przypadku sprzedaży alkoholu nieletnim i ulotki dla młodzieży zachęcające do nie spożywania alkoholu.
/upload/Image/aktualnosci/270.jpg> /upload/Image/aktualnosci/271.jpg>
/upload/Image/aktualnosci/272.jpg> /upload/Image/aktualnosci/273.jpg>
/upload/Image/aktualnosci/274.jpg> /upload/Image/aktualnosci/275.jpg>
/upload/Image/aktualnosci/276.jpg> /upload/Image/aktualnosci/277.jpg>
/upload/Image/aktualnosci/278.jpg>