zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Arena zmienia nazwę

Data dodania: 3 października 2018

Od dzisiaj (3.10) Arena Legionowo zmieniła nazwę na DPD Arena Legionowo. Nowy sponsor wspomoże finansowo legionowskie siatkarki, a klub sfinansuje remonty hali.

Cofnij

Firma kurierska DPD Polska została sponsorem tytularnym drużyny Legionovia Legionowo, występującej w Lidze Siatkówki Kobiet. Klub zmienia nazwę na DPD Legionovia Legionowo. Nazwę na DPD Arena Legionowo zmienia również hala, w której klub rozgrywa swoje domowe mecze. Trójstronne porozumienie zawarte zostało na okres trzech sezonów rozgrywkowych do 30 czerwca 2021 roku.

W ramach Porozumienia DPD zobowiązuje się do wsparcia finansowego drużyny Legionovii S.A., a klub zobowiązuje się do pokrycia wydatków w zakresie prac modernizacyjnych w hali Areny Legionowo w wysokości 200 000 zł w każdym sezonie rozgrywkowym.

W ramach kooperacji DPD Polska będzie również obsługiwała klub od strony logistycznej. Logotypy firmy kurierskiej będą wyeksponowane w widocznych miejscach hali sportowej, na koszulkach zawodniczek oraz na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.

– Sponsoring firmy DPD Polska ma dla nas strategiczne znaczenie. Wspólnie chcemy zawalczyć o jak najlepszy wynik sportowy na koniec sezonu, który już za chwilę się rozpocznie. Poza drużyną seniorską tradycyjnie kładziemy duży nacisk na szkolenie  naszych kadr młodzieżowych, które dzięki współpracy z tak istotnym partnerem, jakim jest lider polskiego rynku kurierskiego, na pewno będą mogły jeszcze bardziej rozwinąć się sportowo. Chcemy, by klub z Legionowa stał się wizytówką i dumą Mazowsza – zapewnia Sławomir Supa, prezes zarządu DPD Legionovii Legionowo.

– Wielu pracowników i współpracowników DPD jest nie tylko kibicami, lecz także sami aktywnie uprawiają sport. Naszą misją jest krzewienie idei fair play i właściwych postaw związanych z aktywnością fizyczną. Z tego powodu chętnie angażujemy się we współpracę z klubami, a także przy okazji organizacji różnych przedsięwzięć sportowych zarówno na poziomie zawodowym, jak i amatorskim. Z przyjemnością wracamy do współpracy z legionowską siatkówką, wspierając klub, który, mając silną pozycję w młodzieżowym sporcie, ma ambicje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim krajobrazie sportowym – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

– To bardzo dobra wiadomość dla Legionowa i legionowskiej siatkówki. Klub zyskuje poważnego sponsora, który na najbliższe trzy lata da poczucie stabilizacji finansowej, a miasto w zamian za pozwolenie na zmianę nazwy Areny, otrzyma potrzebne prace remontowe. W ciągu najbliższych trzech lat klub zleci prace warte 200 tys zł rocznie. To niebagatelna suma, która pozwoli utrzymać w Arenie standard, na jaki ta hala zasługuje – mówi prezydent Legionowa Roman Smogorzewski.