Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.
Podstawowe korzyści wynikające z zastosowania systemu to przede wszystkim możliwość łatwego skierowania klienta do odpowiedniego stanowiska, zapewnienie mieszkańcom spokojnego, komfortowego oczekiwania na obsługę oraz zminimalizowanie powstawania kolejek.
Skorzystanie z kolejkomatu umieszczonego w atrium ratusza jest niezwykle proste. Wystarczy wybrać interesującą nas usługę i pobrać wydrukowany bilet. Następnie należy oczekiwać na wezwanie do konkretnego stanowiska (informacja jest wyświetlana na ekranie umieszczonym w atrium i emitowana w postaci komunikatu dźwiękowego). Urządzenie zapewnia obsługę w języku angielskim i rosyjskim.
Chętni mogą też rezerwować termin w Internecie. Jego obsługa jest intuicyjna: wystarczy kilka kliknięć, by umówić się na konkretny dzień i godzinę. Po przejściu procedury otrzymuje się 6-cyfrowy kod SMS, który zostanie również przesłany na adres e-mailowy. W czasie osobistej wizyty w urzędzie wystarczy jedynie wprowadzić go do urządzenia, wydrukować bilet i oczekiwać na wezwanie.
Screen strony internetowej Miasta Legionowo z zaznaczonym elementem - Umów się on-line na wizytę.
Wprowadzając ten system, chcieliśmy oszczędzić czas klientów, poprawić komfort oczekiwania, a także zwiększyć bezpieczeństwo w okresie pandemii. – mówi Piotr Zadrożny zastępca prezydenta.
Jednocześnie przypominamy, że przestrzeń atrium ratusza przystosowana do obsługi klientów jest na bieżąco dezynfekowana.