zamknij

Urząd Miasta Legionowo nie ponosi żadnej odpowiedzialności za prawidłowość przetłumaczonych w witrynie danych i informacji. W szczególności, nie gwarantuje kompletności tłumaczenia oraz związanych z tym tłumaczeniem - aktualności prezentowanej informacji lub jej przydatności dla określonych celów. Tłumaczenie nie może być porównywane do tłumaczenia ludzkiego, jednakże - może być pomocne w ocenie przydatności treści.

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
BIP

Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług

Data dodania: 20 maja 2019
Infografika

Projekt partnerski pt. „Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług” jest realizowany od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r. wspólnie przez następujące instytucje:

Cofnij
  • Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący
  • Gmina Grodzisk Mazowiecki
  • Gmina Grójec
  • Miasto Józefów
  • Gmina Miejska Legionowo
  • Miasto Piastów
  • Gmina Miasto Płońsk
  • Miasto Przasnysz
  • Gmina Miasto Sierpc
  • Gmina Wołomin
  • Gmina Miasto Żyrardów

Wartość projektu wynosi: 1 971 974,40 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 1 653 894,40 PLN

Cel projektu

„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach JST z woj. mazowieckiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność  zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 349 kadr w ramach 7 zadań od 10.12.2018 do 31.03.2020.”

Zadania zaplanowane w projekcie:

  • Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz  poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST
  • Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych
  • oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje
  • Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  • Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości
  • Doskonalenie kompetencji 90 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
  • Doskonalenie kompetencji 51 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi

 

Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie:

  • 10 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  • 10 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  • 8 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  • 10 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  • 4 jednostki samorządu terytorialnego u których poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  • 349 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5, 6, 7)
  • 16 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 8 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad. 2)
  • 20  przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klientów 10 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)
  • 24 osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych

źródło: EuroInnowacje: http://euroinnowacje.com/projekty-z-ue/miasta-srednie-wojewodztwa-mazowieckiego-liderami-e-uslug/o-projekcie/

Plakat