zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

[Aktualizacja] Wyłączona obsługa bezpośrednia Urzędu Miasta Legionowo

Data dodania: 18 marca 2020

Drodzy Państwo,
w związku z nasileniem zachorowań na COVID-19 oraz powtarzającymi się przypadkami nieodpowiedzialnego zachowania osób w przestrzeni publicznej, podjęto decyzję o ograniczeniu bezpośredniej obsługi interesantów urzędu miasta. Jako ostatnia gmina w powiecie legionowskim, zdecydowaliśmy, iż sprawy urzędowe, od czwartku 19 marca, będzie można załatwiać jedynie elektronicznie (e-mailowo: kancelaria@um.legionowo.pl; poprzez platformę ePUAP), listownie lub telefonicznie. Wyjątek stanowić będzie rejestracja zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego (22 766 40 22) oraz złożenie ofert w postępowaniach o udzielenia zamówienia publicznego w biurze obsługi klienta (505 281 045), po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Dla osób, które chciałby zostawić wnioski lub pisma osobiście, przed wejściem do ratusza ustawiona zostanie urna (bez możliwości otrzymania potwierdzenia złożenia dokumentu).

Cofnij

Do Państwa dyspozycji uruchomiona jest infolinia Urzędu Miasta Legionowo czynna pod numerami:

• 22 766 40 01
• 22 766 40 02
• 22 766 40 03
• 506 100 593 –
Sekretarz Miasta Danuta Szczepanik

Biuro Paszportowe – w celu umówienia wizyty konieczny wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 22 774 33 90

Ponadto nie będzie też możliwości osobistego uzyskania porady we wszystkich punktach bezpłatnych porad prawnych prowadzonych przez Powiat Legionowski – w sprawach nagłych prosimy o kontakt mailowy pod adresem pomocprawna@powiat-legionowski.pl.

Przedstawione procedury będą funkcjonowały do odwołania.

Przypominamy, że do zrealizowania sprawy drogą elektroniczną niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego. Można go w łatwy sposób założyć m.in. poprzez bankowość elektroniczną. Wszystkie informacje o profilu zaufanym znajdą Państwo na stronie www.pz.gov.pl.

Zamknięcie urzędu dla interesantów ma ograniczyć przepływ osób, ruch mieszkańców, by zmniejszać ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa. Liczymy na Państwa wyrozumiałość i prosimy o stosowanie się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.

Za utrudnienia przepraszamy.