zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Polityka zintegrowanego systemu zarządzania

Naczelnym celem Urzędu Miasta Legionowo jest tworzenie warunków zapewniających zaspokojenie zbiorowych potrzeb mieszkańców, racjonalnego i harmonijnego rozwoju miasta - rozwoju opartego na standardach europejskich.

Prezydent Miasta Legionowo, Kierownictwo Urzędu i jego pracownicy, w codziennym wykonywaniu swych obowiązków stoją na straży praworządności.

Priorytetem, w podejmowanych przez nich czynnościach jest interes społeczny oraz słuszny indywidualny interes mieszkańców. W tym celu zapewniają mieszkańcom kompleksową informację o przysługujących im prawach i obowiązkach, kształtują świadomość społeczności lokalnej, przez co przeciwdziałają potencjalnym szkodom wynikającym z nieznajomości  prawa.

Zasady stanowiące wytyczne ich bieżącej pracy to rzetelność i profesjonalizm działania, w oparciu o czytelne procedury postępowania oraz respektowanie zasady równego traktowania wszystkich podmiotów.

Świadomi, iż zaufanie społeczne wiąże się z pozytywną oceną jakości usług publicznych świadczonych przez Urząd Miasta Legionowo wdrażamy System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym zintegrowany z System Zarządzania Jakością według wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 wychodzimy naprzeciw wciąż wzrastającym wymaganiom i potrzebom Klientów. Stawiamy sobie i realizujemy coraz bardziej ambitne zadania.

Jakość jest cechą doskonałości. Dążąc do niej, deklarujemy:

− Celowość w gospodarowaniu środkami publicznymi;

− Sprawną realizację zbiorowych potrzeb mieszkańców Legionowa;

− Podwyższenie poziomu zaufania Klientów;

− Przeciwdziałanie możliwości wystąpienia zjawiskom korupcji,

− Ciągłe szkolenie i podnoszenie świadomości pracowników Urzędu Miasta Legionowo w zakresie zagadnień związanych z  zagrożeniami korupcyjnymi,

− Okresowe przeprowadzanie analizy ryzyka występowania zdarzeń korupcyjnych i podejmowanie środków minimalizujących to ryzyko.

− Przestrzeganie zasad etyki zawodowej oraz podejmowanie przedsięwzięć uwzględniających strategię działania w zakresie zwalczania zagrożeń korupcyjnych. Wdrażane w Urzędzie procedury gwarantują podejmowanie właściwych i adekwatnych działań w odniesieniu do zidentyfikowanych zagrożeń i praktyk korupcyjnych.

Satysfakcja Klientów z naszej pracy jest podstawą strategii rozwoju Systemu Zarządzania Jakością i wyznacznikiem oceny pracy Urzędu. Sprawność działań zwiększymy poprzez organizację uwzględniającą oczekiwania mieszkańców i szerokie otwarcie administracji na wspólnotę samorządową. W tym celu wychodzimy naprzeciw najbardziej potrzebującym mieszkańcom naszego Miasta; osobom niewidomym, niepełnosprawnym ruchowo, osobom powyżej 80 roku życia i realizujemy zadania należące do kompetencji Gminy Miejskiej Legionowo, kierując pracowników Urzędu do domów mieszkańców, zgodnie ze zgłoszeniem potrzeby pomocy.

Dostosowując Urząd do postępu cywilizacyjnego, wprowadziliśmy w Urzędzie elektroniczny obieg dokumentów i wdrożyliśmy e-Urząd. Jesteśmy świadomi swoich powinności wobec kluczowych dziedzin życia społecznego i gospodarczego społeczności lokalnej oraz swojego Miasta.

Będziemy konsekwentnie realizować deklarowane cele oraz usprawniać funkcjonowanie Systemu  Zarządzania Jakością zintegrowanego z Systemem Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym.
Niniejsza Polityka Jakości jest jednym z podstawowych dokumentów Urzędu Miasta Legionowo i stanowi wyraz zbiorowych aspiracji jego kierownictwa i pracowników.

Prezydent Miasta Legionowo i Kierownictwo Urzędu gwarantują swoje osobiste uczestnictwo w budowie oraz doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością zintegrowanego z Systemem Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym.