Urzędowy adres e-mail
Data dodania: 5 maja 2008
Cofnij
Od 1 maja 2008 r. urzędy mają obowiązek przyjmować wnioski i dokumenty obywateli w formie elektronicznej (art. 58 ust. 2 ustawy o podpisie elektronicznym, Dz. U. z dn. 15 listopada 2001 r.). W legionowskim magistracie pisma można wysyłać za pośrednictwem miejskiej strony internetowej www.legionowo.pl
Wnioski w formie elektronicznej są przyjmowane na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP). Na stronie internetowej miasta znajduje się ona pod przyciskiem E-urząd. Warto dodać, że mogą z niej skorzystać nie tylko osoby, które posiadają kwalifikowany podpis elektroniczny, ale również pozostali klienci, tyle że w ograniczonym zakresie. Legionowski Urząd Miasta jest już przygotowany do przyjmowania wniosków w formie elektronicznej – od roku działa elektroniczny obieg dokumentów, wprowadzono usługi elektroniczne, udostępniono również na terenie miasta punkty z dostępem do internetu (infomaty i hot spoty), gdzie mieszkańcy mogą skorzystać z E-urzędu.
Zgodnie z wymogami prawa, wszystkie adresy e-mailowe podane na oficjalnej stronie miejskiej mogą służyć do składania pism w formie elektronicznej. Dla ułatwienia kontaktów z legionowskim urzędem, na witrynach www.legionowo.pl i www.bip.legionowo.pl pojawił się tylko jeden adres: kancelaria@um.legionowo.pl i właśnie za jego pośrednictwem przyjmowana będzie wszelka urzędowa korespondencja elektroniczna. Jakakolwiek korespondencja przesłana na inne adresy funkcjonujące na terenie urzędu nie będzie rodzić skutków prawnych.
Na potrzeby korespondencji o charakterze informacyjnym, promocyjnym czy konsultacji społecznych Urząd Miasta przeznaczył adres: miasto@legionowo.pl Będzie on umieszczany we wszelkich materiałach informacyjnych i promocyjnych, ale nie pojawi się na oficjalnej witrynie miejskiej. Oznacza to, że dokumenty wysłane na ten adres do rozpatrzenia w trybie urzędowym nie będą rodziły skutków prawnych i nie zostaną przyjęte.
Wnioski w formie elektronicznej są przyjmowane na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP). Na stronie internetowej miasta znajduje się ona pod przyciskiem E-urząd. Warto dodać, że mogą z niej skorzystać nie tylko osoby, które posiadają kwalifikowany podpis elektroniczny, ale również pozostali klienci, tyle że w ograniczonym zakresie. Legionowski Urząd Miasta jest już przygotowany do przyjmowania wniosków w formie elektronicznej – od roku działa elektroniczny obieg dokumentów, wprowadzono usługi elektroniczne, udostępniono również na terenie miasta punkty z dostępem do internetu (infomaty i hot spoty), gdzie mieszkańcy mogą skorzystać z E-urzędu.
Zgodnie z wymogami prawa, wszystkie adresy e-mailowe podane na oficjalnej stronie miejskiej mogą służyć do składania pism w formie elektronicznej. Dla ułatwienia kontaktów z legionowskim urzędem, na witrynach www.legionowo.pl i www.bip.legionowo.pl pojawił się tylko jeden adres: kancelaria@um.legionowo.pl i właśnie za jego pośrednictwem przyjmowana będzie wszelka urzędowa korespondencja elektroniczna. Jakakolwiek korespondencja przesłana na inne adresy funkcjonujące na terenie urzędu nie będzie rodzić skutków prawnych.
Na potrzeby korespondencji o charakterze informacyjnym, promocyjnym czy konsultacji społecznych Urząd Miasta przeznaczył adres: miasto@legionowo.pl Będzie on umieszczany we wszelkich materiałach informacyjnych i promocyjnych, ale nie pojawi się na oficjalnej witrynie miejskiej. Oznacza to, że dokumenty wysłane na ten adres do rozpatrzenia w trybie urzędowym nie będą rodziły skutków prawnych i nie zostaną przyjęte.