zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Zgodnie z ISO

Data dodania: 24 lipca 2008
Cofnij
Od 2006 r. Urząd Miasta Legionowo działa w oparciu o system zarządzania jakością ISO 9001:2001. Po dwóch latach nadal możemy pochwalić się jakością świadczonych usług zgodną z przyjętym systemem.

23 czerwca br. Polskie Centrum Badań i Certyfikacji SA przeprowadziło audit nadzoru II Systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 wdrożonego w legionowskim Urzędzie. Kontrola wypadła bardzo pomyślnie, a jej wynikiem jest decyzja o utrzymaniu ważności certyfikatu.
Audit obejmował kontrolę pracy wybranych wydziałów i referatów Urzędu w oparciu o przyjęte procedury, a także dokumentację systemu zarządzania jakością. Jego celem było potwierdzenie, że system ISO jest skutecznie wdrożony, utrzymywany i doskonalony. W legionowskim magistracie jego funkcjonowanie koordynuje pełnomocnik ds. zarządzania jakością Danuta Szczepanik, Sekretarz Miasta Legionowo wraz z Idą Parakiewicz-Czyżmą, zastępcą pełnomocnika.
Raport, jaki wpłynął po zakończeniu auditu, obok potwierdzenia z wymaganiami normy, podkreśla mocne strony systemu zarządzania jakością w legionowskim Urzędzie, m.in.:

- zaangażowanie osób koordynujących utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością,
- liczne działania z zakresu promocji zdrowia,
- podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- dobrą komunikację międzywydziałową i zewnętrzną z klientami (strona internetowa, informatory, karty usług, właściwa organizacja Biura Obsługi Klienta),
- liczne pochwały na działania prowadzone przez Urząd Miasta,
- zbieranie informacji zwrotnych od klientów zewnętrznych.

W podsumowaniu raportu auditorzy stwierdzili „(...) iż wdrożony system zarządzania jakością jest zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001. Zaangażowanie całej załogi Urzędu Miasta Legionowo w działania na rzecz systemu zarządzania jakością, życzliwość w stosunku do mieszkańców oraz wnikliwa znajomość wszelkich procedur regulujących metody postępowania przez pracowników Urzędu decyduje o poprawnym funkcjonowaniu systemu i stałym doskonaleniu systemu zarządzania jakością.”