Legionowo jednym z najlepszych miast w sieci
Urząd Miasta Legionowo uzyskał wyróżnienie w konkursie Kryształy PR-u w kategorii „Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych”. Profile miasta na Facebooku i Twitterze decyzją jury znalazły się wśród pięciu najlepszych, spośród kilkudziesięciu zgłoszonych do ogólnopolskiego konkursu.
Kapituła, w skład której wchodzą Przewodniczący Jury - prof UE dr hab. Sławomir Smyczek, Prorektor ds. Współpracy Międzynarodowej i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz specjaliści od PR- u dr Anna Adamus-Matuszyńska, dr Krzysztof Koj, dr Marek Lipczyk, dr Wojciech K. Szalkiewicz, dr Marek Skała, dr Gabriel Tobor, oceniała m.in. liczbę fanów, liczbę osób wchodzących w interakcje, a także działania promocyjne takie jak konkursy czy też tworzenie wydarzeń. Uwagę jury zwróciło także to, że miasto oprócz profilu oficjalnego Urząd Miasta Legionowo, posiada także fanpage'y tematyczne np. Arena Legionowo, Centrum Komunikacyjne, Karta Dużej Rodziny czy też profil Rzecznik Prasowy UM.
– Jest to niezwykle cenne wyróżnienie, które pokazuje że pomimo iż nie mamy firmy zewnętrznej odpowiadającej za działania na portalach społecznościowych, nawet nie mamy pracownika oddelegowanego tylko do tego zadania, to jednak nasza obecność w sieci jest zauważalna i wyróżnia się na arenie krajowej – mówi zastępca prezydenta Piotr Zadrożny.
Kryształy PR-u to ogólnopolski konkurs, w tym roku odbyła się trzecia edycja. Konkurs jest dedykowany Jednostkom Samorządu Terytorialnego i Administracji Państwowej. Jego celem jest nagradzanie najciekawszych i innowacyjnych inicjatyw, działań i projektów w zakresie promocji. Poprzednie edycje konkursu cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. W roku 2013 zgłoszono ponad 100 projektów z których jury konkursu przyznało 5 nagród Grand Prix oraz 20 wyróżnień. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.