zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP
źródło: www.nowytomysl.pl

Oceń pracę urzędnika

Data dodania: 27 listopada 2014

Rzetelność i fachowość obsługi, szybkość załatwienia sprawy, podejście urzędnika do tematu– to wszystko będzie można ocenić w anonimowym badaniu satysfakcji klienta Urzędu Miasta Legionowo, które rozpocznie się 1 grudnia br.

Cofnij

Do 12 grudnia, bezpośrednio po załatwieniu sprawy, klient urzędu będzie proszony o wypełnienie krótkiej, papierowej ankiety. Będzie można ocenić w niej (w skali 1 do 5) uzyskaną pomoc i rzetelność obsługi, a także np. wizerunek i sposób oznakowania urzędu. Ocenie poddane zostaną strona internetowa, łatwość kontaktu za pomocą internetu lub telefonu, zaangażowanie pracownika w sprawę, jego kompetencje, terminowość, staranność i obiektywizm.

Klienci będą mogli wypowiedzieć się w sprawie dogodności godzin otwarcia urzędu, liczby stanowisk obsługi klienta oraz indywidualnego traktowania każdej sprawy.

Wyniki badania pomogą poznać potrzeby klientów, dzięki czemu usprawnimy obsługę i podniesiemy jakość świadczonych przez nas usług. Naszą ambicją jest, by nasz urząd był jednym z najlepszych w kraju. Mieszkańcy mogą nam pomóc w osiągnięciu tego celu, bo tylko oni wiedzą najlepiej co możemy jeszcze poprawić” – mówi Piotr Zadrożny, Zastępca Prezydenta Miasta Legionowo.

Zachęcamy do udziału w badaniu.