zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Konkurs na logo Powiatu Legionowskiego

Data dodania: 16 lutego 2007
Cofnij
Starosta Legionowski zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na logo Powiatu Legionowskiego.

Celem konkursu jest wyłonienie projektu logo, czyli znaku identyfikacji wizualnej, które zostanie wykorzystywane we wszelkich materiałach promocyjnych Powiatu Legionowskiego.
Do konkursu przyjmowane będą propozycje logo w dowolnej formie plastycznej (rysunek, grafika, prezentacja komputerowa).

Konkurs ma charakter otwarty, a każdy uczestnik może przesłać dowolną liczbę propozycji logo. Premiowane będą hasła uwzględniające specyfikę regionu i cechy charakterystyczne powiatu oraz miejscową tradycję i historię.

Regulamin konkursu
na projekt graficzny - logo promocyjne Powiatu Legionowskiego

§ 1
Starosta Legionowski zaprasza do udziału w otwartym konkursie na logo promocyjne Powiatu Legionowskiego.

§ 2
Celem konkursu jest wyłonienie projektu logo, czyli znaku identyfikacji wizualnej, które zostanie wykorzystywane we wszelkich materiałach promocyjnych Powiatu Legionowskiego.
Do konkursu przyjmowane będą propozycje logo w dowolnej formie plastycznej (rysunek, grafika, prezentacja komputerowa).

§ 3
Projekty logo powinny przewidywać możliwość wszechstronnego wykorzystania (na drukach firmowych, wizytówkach, tablicach, banerach, reklamach, gadżetach, pucharach, medalach, itp).

§ 4
Warunki uczestnictwa
1) Konkurs ma charakter otwarty.
2) Istnieje możliwość organizacji wewnętrznego etapu konkursu przez szkoły i przedszkola znajdujące się na terenie powiatu. Organizację konkursu na poziomie wewnętrznym określa i przeprowadza dyrektor danej placówki.
3) Każdy uczestnik może przedstawić dowolną liczbę propozycji logo.

§ 5
Premiowane będą prace, w których autorzy uwzględniają:
- specyfikę regionu i cechy charakterystyczne powiatu,
- miejscową tradycję historię,
- pomysłowość,
- staranność wykonania, kompozycję, itp.
- profesjonalizm wykonania

§ 6
Termin i warunki dostarczenia prac:
1) Prace należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą do dnia 31 marca na następujący adres: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Sikorskiego 11, z dopiskiem na kopercie „Konkurs na logo Powiatu Legionowskiego”.
2) Prace winny być opatrzone imieniem i nazwiskiem autora oraz adresem i ewentualnie numerem telefonu.

§ 7
Zasady przyznawania nagród
1) O wyłonieniu zwycięzcy konkursu zadecyduje powołana specjalnie w tym celu Komisja Konkursowa, zwana dalej Komisją w skład której wejdą 4 osoby.
2) Komisję powołuje Organizator.
3) Organizator przewiduje jedną nagrodę główną - Cyfrowy Aparat Fotograficzny oraz nagrody dla laureatów wewnętrznego etapu konkursu przeprowadzonego wg. § 4, pkt 2 Regulaminu.
4) W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość przyznania specjalnych wyróżnień.
5) Decyzja Komisji jest ostateczna i nie podlega zaskarżeniu.
6) Wybrane projekty logo biorące udział w konkursie zostaną przedstawione na stronie internetowej www.powiat-legionowski.pl
7) Laureat zostanie powiadomiony o przyznaniu nagrody pisemnie, telefonicznie lub mailem.

§ 8
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w kwietniu 2007 r.

§ 9
Prawa Autorskie:
Nadesłanie prac jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Autora pracy lub jego prawnego opiekuna na publikowanie pracy w środkach masowego przekazu oraz wykorzystywanie prac w celach promocyjnych Powiatu Legionowskiego, w tym w dalszych pracach nad ustanowieniem znaku graficznego - loga powiatu. Nadesłane prace przechodzą na własność Organizatora na podstawie podpisanej po rozstrzygnięciu konkursu umowy, która stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
O publikacji prac decyduje Organizator konkursu.

Autorzy prac lub ich prawni opiekunowie przystępując do konkursu powinni złożyć oświadczenie iż w przypadku wyboru ich projektu przeniosą prawa autorskie związane z projektem znaku graficznego - loga promocyjnego nieodpłatnie na organizatora konkursu i zgadzają się na przetwarzanie danych osobowych, stosowanie do wymogów przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.). Administrowanie danych osobowych uczestników konkursu przez Organizatora obywać się będzie wyłącznie w celach związanych z organizacją niniejszego konkursu.

Projekt umowy

UMOWA

zawarta w dniu ........... kwietnia 2007 r. w Legionowie, pomiędzy Powiatem Legionowskim – Starostwem Powiatowym w Legionowie z siedzibą przy ul. Wł. Sikorskiego 11, reprezentowanym przez Zarząd w osobach:
1) Jana Grabca - Starosty,
2) Janusza Kubickiego – Wicestarosty,
przy kontrasygnacie Skarbnika Powiatu Legionowskiego – Grażyny Szczubełek, zwanym dalej Zamawiającym

a ..................., zamieszkałą/ym w ............................., przy ul. ..........................................., NIP: ................................. legitymującą/ym się dowodem osobistym o numerze ....................................., zwanym dalej Wykonawcą o treści następującej :

Do umowy nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), gdyż wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 6000 EURO, zgodnie z art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych.

§ 1
1. Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość praw majątkowych do loga promocyjnego Powiatu Legionowskiego, którego projekt stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy obejmuje następujące pola eksploatacji:
a) utrwalenia na różnego rodzaju nośnikach
b) zwielokrotniania określoną techniką,
c) wprowadzania do obrotu,
d) wprowadzania do pamięci komputera ,
e) wyświetlania,
f) udzielania licencji na wykorzystanie,
g) nadania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną oraz internet,
h) nadanie za pośrednictwem satelity,
i) równoczesnego i integralnego nadania przez organizację radiową lub telewizyjną.
2. Zamawiający ma prawo dalszej odsprzedaży przedmiotu umowy w zakresie nabytych praw autorskich majątkowych bez zgody Wykonawcy.
3. Wykonawca wraz z autorskimi prawami majątkowymi, opisanymi w ust. 1 przenosi na Zamawiającego własność egzemplarzy dzieła w postaci loga promocyjnego Powiatu Legionowskiego.

§ 2
Za przeniesienie praw autorskich do loga promocyjnego Wykonawca otrzyma na własność cyfrowy aparat fotograficzny marki .................................... typ ............................................. Prawo własności w/w aparatu będzie stanowiło wyłączne wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie autorskich praw majątkowych, jak również za przeniesienie własności egzemplarzy dzieła.

§ 3
Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 4
W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle wykonywania postanowień umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądowi właściwemu dla Zamawiającego.

§ 5
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

Zamawiający Wykonawca


Więcej informacji na stronie: www.powiat-legionowski.pl