zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Promocyjne hasło Legionowa - konkurs

Data dodania: 30 marca 2007
Cofnij
Prezydent Miasta zaprasza do udziału w konkursie na hasło promocyjne Legionowa. Konkurs ma charakter otwarty, a każdy uczestnik może przesłać dowolną liczbę haseł. Premiowane będą propozycje podkreślające charakter miasta oraz miejscową tradycję i historię.

Podstawowe informacje o Legionowie, jego historii i położeniu znajdują się na stronie www.legionowo.pl w dziale „Prezentacja miasta”. Zwycięzca konkursu otrzyma atrakcyjną nagrodę.

Prace można nadsyłać do 27 kwietnia br. na adres Urzędu.

Regulamin konkursu na hasło promocyjne Legionowa
§ 1

Organizatorem konkursu jest Prezydent Miasta Legionowo.
§ 2

Celem konkursu jest wyłonienie projektu hasła, które będzie mogło być wykorzystywane we wszelkich materiałach promocyjnych Legionowa.
§ 3

Projekty hasła powinny przewidywać możliwość wszechstronnego wykorzystania (na drukach firmowych, wizytówkach, tablicach, banerach, reklamach, gadżetach, pucharach, medalach, itp).
§ 4

Warunki uczestnictwa
1) konkurs ma charakter otwarty
2) każdy uczestnik może przedstawić dowolną liczbę propozycji haseł
§ 5

Premiowane będą hasła nowatorskie w których autorzy uwzględnią:
- specyfikę regionu i cechy charakterystyczne powiatu,
- miejscową tradycję i historię.
§ 6

Projekty hasła należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą do dnia 27 kwietnia na następujący adres: Urząd Miasta Legionowo, Referat Marketingu, ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, z dopiskiem na kopercie "Konkurs na hasło promocyjne Legionowa".
§ 7

Zasady przyznawania nagród
1) o wyłonieniu zwycięzcy konkursu zadecyduje powołana specjalnie w tym celu Komisja Konkursowa, zwana dalej Komisją w skład której wejdą 4 osoby.
2) komisję powołuje Organizator.
3) Organizator przewiduje jedną nagrodę główną, w uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość przyznania specjalnych wyróżnień.
4) decyzja Komisji jest ostateczna i nie podlega zaskarżeniu.
5) wybrane projekty haseł biorące udział w konkursie zostaną przedstawione na stronie internetowej www.legionowo.pl
6) Laureat zostanie powiadomiony o przyznaniu nagrody pisemnie, telefonicznie lub mailem.
§ 8

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w maju 2007 r.
§ 9

Nadesłanie prac jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Autora pracy lub jego prawnego opiekuna na publikowanie hasła w środkach masowego przekazu oraz jego wykorzystywanie w celach promocyjnych Legionowa, w tym w dalszych pracach nad przygotowaniem profesjonalnego hasła Legionowa. Nagrodzone hasła przechodzą na własność Organizatora na podstawie podpisanej po rozstrzygnięciu konkursu umowy, która stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. O publikacji prac decyduje Organizator konkursu.
Autorzy prac lub ich prawni opiekunowie przystępując do konkursu powinni złożyć oświadczenie, iż w przypadku wyboru ich projektu przeniosą prawa autorskie związane z projektem hasła promocyjnego nieodpłatnie na organizatora konkursu i zgadzają się na przetwarzanie danych osobowych, stosowanie do wymogów przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.).
Administrowanie danych osobowych uczestników konkursu przez Organizatora obywać się będzie wyłącznie w celach związanych z organizacją niniejszego konkursu.

Projekt umowy
UMOWA

zawarta w dniu ........... maja 2007 r. w Legionowie, pomiędzy Gminą Legionowo – Urzędem Miasta Legionowo, z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, reprezentowaną przez Prezydenta Miasta Legionowo Romana Smogorzewskiego, zwaną dalej Zamawiającym
a ..................., zamieszkałą/ym w ............................., przy ul. ..........................................., NIP: ................................. legitymującą/ym się dowodem osobistym o numerze ....................................., zwanym dalej Wykonawcą o treści następującej:

§ 1

1. Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość praw majątkowych do hasła promocyjnego Legionowa, którego projekt stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy obejmuje następujące pola eksploatacji:
a) utrwalenia na różnego rodzaju nośnikach
b) zwielokrotniania określoną techniką,
c) wprowadzania do obrotu,
d) wprowadzania do pamięci komputera,
e) wyświetlania,
f) udzielania licencji na wykorzystanie,
g) nadania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną oraz internet,
h) nadanie za pośrednictwem satelity,
i) równoczesnego i integralnego nadania przez organizację radiową lub telewizyjną.

2. Zamawiający ma prawo dalszej odsprzedaży przedmiotu umowy w zakresie nabytych praw autorskich majątkowych bez zgody Wykonawcy.

3. Wykonawca wraz z autorskimi prawami majątkowymi, opisanymi w ust. 1 przenosi na Zamawiającego własność egzemplarzy dzieła w postaci hasła promocyjnego Legionowa.

§ 2

Za przeniesienie praw autorskich do hasła promocyjnego Wykonawca otrzyma na własność nagrodę: ............................................. Prawo własności nagrody będzie stanowiło wyłączne wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie autorskich praw majątkowych, jak również za przeniesienie własności egzemplarzy dzieła.
§ 3

Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 4

W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle wykonywania postanowień umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądowi właściwemu dla Zamawiającego.
§ 5

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.