zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP
Tablet w dłoniach, w tle laptop

Bezpłatne kursy w zakresie marketingu miejsc

Data dodania: 3 stycznia 2023

Uniwersytet Warszawski zaprasza do udziału w bezpłatnych kursach zdalnych podnoszących kompetencje w zakresie marketingu miejsc. Kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu, dedykowany jest osobom pełnoletnim, realizującym projekty na rzecz tworzenia i promocji oferty związanej ze społecznością lokalną (np. produkty turystyczne, wydarzenia kulturalne, sportowe, festyny i in.). Szkolenie może się przyczynić m.in. do wzrostu kompetencji samorządów oraz formalnych i nieformalnych organizacji (działających na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju społeczności lokalnych) w obszarze wykorzystywania metod i narzędzi marketingowych do realizacji założonych celów rozwoju społeczności lokalnych.

Cofnij

Uczestnik może wziąć udział w dowolnej liczbie modułów - jeden moduł to łącznie 15 godzin pracy: praca asynchroniczna oraz 3 spotkania on-line z CEO Best Place Institute, Panem Adamem Mikołajczykiem: Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, która jest szeroko rozpoznawalną i cenioną organizacją ekspercką świadczącą dla sfery publicznej usługi doradcze na najwyższym poziomie. Również od 2010 roku doradca Prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski. Od 2019 roku współpracownik Związku Miast Polskich w projektach doradczych dla małych i średnich miast w Polsce. Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju organizacji, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego.

Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji dla JST w Polsce i za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, Województwa Małopolskiego, Łódzkiego.


Oferta tematyczna

Moduł 1: Od produktu do marki - mechanizmy marketingu miejsc

  1. 09.01 (Pn) 17:00-19:30
  2. 16.01 (Pn) 17:00-19:30
  3. 23.01 (Pn) 17:00-19:30

Moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc

  1. 10.01 (Wt) 17:00-19:30
  2. 17.01 (Wt) 17:00-19:30
  3. 24.01 (Wt) 17:00-19:30

Kurs jest całkowicie darmowy! Od uczestników wymagany będzie jedynie dostęp do komputera i Internetu. Szkolenie zwieńczone będzie uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Formularz rekrutacyjny i informacje o modułach.

Obecnie prowadzony jest nabór tylko na moduł 1 i moduł 2 - prosimy nie wypełniać formularzy na moduł 3 i 4.

źródło: Uniwersytet Warszawski