zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP
Harmonogram budżetu obywatelskiego

Korekta harmonogramu Budżetu Obywatelskiego

Data dodania: 25 maja 2022

Rada Miasta Legionowo podjęła decyzję o zmianie harmonogramu drugiej edycji Budżetu Obywatelskiego Gminy Miejskiej Legionowo i wydłużeniu terminu oceny zgłoszonych projektów. W związku z tym wyniki oceny zostaną ogłoszone do 13 czerwca br.

Cofnij

Wydłużenie terminu oceny projektów zgłoszonych w ramach drugiej edycji budżetu obywatelskiego spowodowane jest koniecznością dokonania wnikliwej analizy ocenionych projektów. Tym samym zmianie ulegną pozostałe terminy, w tym termin głosowania na projekty.

Nowy harmonogram prezentuje się następująco:

  • Ocena/weryfikacja złożonych projektów - od 17 marca do 10 czerwca.
  • Publikacja wyników oceny/weryfikacji - do 13 czerwca.
  • Wniesienie pisemnego odwołania w sprawie projektu nie dopuszczonego do głosowania - do 23 czerwca.
  • Rozpatrzenie wniesionych odwołań - do 30 czerwca.
  • Sporządzenie i ogłoszenie listy projektów, które będą poddane głosowaniu - do 4 lipca.
  • Publiczna prezentacja projektów połączona z dyskusją mieszkańców - od 5 lipca do 26 lipca.
  • Głosowanie - od 29 lipca do 14 września.
  • Zatwierdzenie listy projektów do realizacji oraz ich upublicznienie - do 21 września.

Zmianie uległ również harmonogram przyszłych edycji budżetu obywatelskiego. Radni zaakceptowali propozycje Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego, czyli między innymi wydłużenie okresu składania projektów oraz głosowania.

Harmonogram budżetu obywatelskiego do 2023 r.:

  • Promocja Budżetu Obywatelskiego Gminy Miejskiej Legionowo połączona ze spotkaniami z mieszkańcami - Styczeń-Luty.
  • Składanie propozycji projektów - od 2 marca do 31 marca.
  • Ocena/weryfikacja złożonych projektów - od 1 kwietnia do 30 kwietnia.
  • Publikacja wyników oceny/weryfikacji - do 10 maja.
  • Wniesienie pisemnego odwołania w sprawie projektu nie dopuszczonego do głosowania - do 31 maja.
  • Rozpatrzenie wniesionych odwołań - do 7 czerwca.
  • Sporządzenie i ogłoszenie listy projektów, które będą poddane głosowaniu - do 14 czerwca.
  • Publiczna prezentacja projektów połączona z dyskusją mieszkańców - od 14 czerwca do 5 lipca.
  • Głosowanie - od 12 lipca do 10 września.
  • Zatwierdzenie listy projektów do realizacji oraz ich upublicznienie - do 17 września.