zamknij

Urząd Miasta Legionowo nie ponosi żadnej odpowiedzialności za prawidłowość przetłumaczonych w witrynie danych i informacji. W szczególności, nie gwarantuje kompletności tłumaczenia oraz związanych z tym tłumaczeniem - aktualności prezentowanej informacji lub jej przydatności dla określonych celów. Tłumaczenie nie może być porównywane do tłumaczenia ludzkiego, jednakże - może być pomocne w ocenie przydatności treści.

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP
Grafika-rysunek wykonany kredą na tablicy przedstawiający ludzika wchodzącego po schodach, na samej górze żarówka

Szkolenie: Budowanie wizerunku i prowadzenie komunikacji organizacji pozarządowej w Internecie

Data dodania: 16 listopada 2021
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. Budowanie wizerunku i prowadzenie komunikacji organizacji pozarządowej w Internecie.
Cofnij

Szkolenie odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Legionowo 19.11.2021 r. w godz. 13:00-19:00.

Plan szkolenia:

  1. Planowanie działań komunikacyjnych (13:00-14:00)
    • określanie celów komunikacyjnych i strategii;
    • dobór grup odbiorców - jak poznać grupę docelową, skąd wiedzieć co ich interesuje?
    • poznanie i wybór narzędzi i systemów reklamowych;
    • archetypy marki – kim jest moja organizacja, jak chcę, żeby wyglądała na zewnątrz?
  2. Organiczne formy komunikacji (14:00-15:30)
    • Social media
    • Facebook – jak angażować odbiorców, jak tworzyć treści, kilka słów o zasięgach i algorytmach
    • Twitter – do czego służy, na co należy uważać?
    • Instagram – jakie treści mają znaczenie, jak zoptymalizować profil, jak go wykorzystywać w codziennej komunikacji?
    • LinkedIn – budowanie marki osobistej, optymalizowanie profilu, wprowadzenie do Employee Advocacy, tworzenie treści
    • Newslettery – systemy mailingowe, budowanie supporter journey
  3. Przerwa (15:30-16:00)
  4. Płatne formy komunikacji (16:00-17:30)
    • Facebook/Instagram – wprowadzenie do systemu reklamowego, omówienie możliwości targetowania, optymalizacji kampanii reklamowej, analityka
    • Google Ads
    • SEM – marketing w przeglądarkach internetowych, czyli połączenie bezpłatnych i płatnych form komunikacji (SEO, GDN, YouTube, kampanie searchowe)
  5. Wykorzystywanie elementów wizualnych w komunikacji (17:30-18:15)
    • Jak zadbać o spójność?
    • Poznanie narzędzi do komunikacji wizualnej
  6. Sposoby oceniania efektywności działań – skąd wiedzieć, czy to co robimy ma sens? (18:15-19:00)

Piotr Rojewski - specjalista ds. mediów społecznościowych w Amnesty International Polska. Zajmuje się również tworzeniem grafiki i współpracuje z innymi organizacjami społecznymi o tematyce migranckiej i edukacyjnej, takimi jak Fundacja dla Somalii czy Teach for Poland. Absolwent socjologii stosowanej i antropologii społecznej oraz dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim (a także Erasmus na Uniwersytecie Karola w Pradze).

Prosimy o potwierdzenie udziału w szkoleniu na adres e-mail: ngo@um.legionowo.pl

źródło: Stowarzyszenie BORIS

Logotypy: LOWES, Mazowsze