zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Webinarium CEDUR „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)”

18 września 2024
on line
09:30 - 16:00
Webinarium jest skierowane do właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym.

Dla kogo

Webinarium jest skierowane do właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym (do właścicieli m.in.: firm deweloperskich, zakładów produkcyjnych, firm prowadzących działalność handlową, działalność przetwórczą, działalność przemysłową oraz każdego innego podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą z branży, będącym małym lub średnim przedsiębiorstwem, a także do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą). W webinarium mogą również wziąć udział profesjonalni pełnomocnicy reprezentujący podmioty nadzorowane przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF).

Cel

Celem webinarium jest przedstawienie zasad sporządzenia i zawartości AKII (Arkusza Kluczowych Informacji Inwestycyjnych), w tym omówienie wymogów regulacyjnych. W trakcie webinarium zostanie również omówiony oczekiwany sposób postępowania platform crowdfundingowych w celu weryfikacji kompletności prawidłowości i jasności informacji zawartych w AKII. Poruszone zostaną także kwestie związane z procesem selekcji odpowiednich projektów przez platformy crowdfundingowe. Przedmiotem webinarium będą również zasady prowadzenia przez platformy działań promocyjnych ofert crowdfundingowych.

Zgłoszenia

Rejestracja na webinarium odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy.

Pytania

Aby spotkanie było jak najbardziej efektywne i w jak największym stopniu spełniało Państwa oczekiwania zachęcamy do kierowania anonimowych pytań dotyczących tematyki webinarium poprzez elektroniczny formularz, który będzie dostępny do 10 września 2024 roku.

Organizator

Webinarium jest organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR.

Informacje techniczne

W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.

Potwierdzenia uczestnictwa

Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane najpóźniej do 17 września 2024 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

Źródło: https://www.knf.gov.pl

Plakat informujacy o Webinarium CEDUR „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)”