zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Oceń naszą pracę

Data dodania: 14 sierpnia 2012

Jeszcze sprawniejsza obsługa, lepiej oznakowany Urząd, bardziej empatyczni urzędnicy - takie mogą być efekty rozpoczętego właśnie  projektu badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Legionowo. Badania odbywać się będą systematyczne, a ich wyniki umożliwią  ocenę Urzędu i jego pracowników oraz wzrost satysfakcji naszych mieszkańców. Anonimowe ankiety są już dostępne we wszystkich pokojach, w punkcie obsługi klienta, w informacji oraz na stronie www.legionowo.pl w specjalnej zakładce „oceń naszą pracę”.  Zachęcamy do wyrażenia swojej opinii.

Cofnij

Granatowe urny na ankiety znajdują się w kilku miejscach na terenie ratusza – w punkcie informacji, oraz na korytarzach na każdym piętrze, a także na stoliku przy portierni. Po każdym spotkaniu z klientem, urzędnik poprosi o wypełnienie krótkiej ankiety, w której ocenić będzie można (w skali 1 do 5) zarówno rzetelność i fachowość obsługi, empatię urzędnika, jak i wizerunek urzędu i sposób jego oznakowania.

- Zarówno w biznesie, jak i urzędzie znajomość potrzeb klienta jest kluczowym elementem sukcesu. Poznanie jego opinii pozwala dostosować obsługę tak, aby w jak najwyższym stopniu odpowiadała na potrzeby naszych mieszkańców – mówi Anna Szczepłek, Koordynator ds. badania potrzeb i satysfakcji Klientów w UM Legionowo.

Badanie satysfakcji klienta to jedno z podstawowych badań konsumenckich. Satysfakcja klienta to subiektywne odczucie zadowolenia wynikające z zaspokojenia potrzeb czy odniesionych korzyści towarzyszących np. wizycie w urzędzie. Na tego rodzaju odczucia wpływa szereg różnych czynników, których poznanie jest kluczowe dla śledzenia stopnia zadowolenia mieszkańców. Dobrze przeprowadzone badanie oraz prawidłowo wyciągnięte wnioski mogą przynieść znaczny pożytek dla Urzędu i jego klientów. Zmiany i udoskonalenia, poparte wynikiem badania, mogą znacząco wpłynąć na obsługę klienta, a mieszkańcy wiedząc, że Urząd monitoruje ich zadowolenie oraz dąży do pogłębiania ich satysfakcji, będą czuli się pielęgnowani i wyróżnieni.

Badanie w legionowskim magistracie odbywać się będzie raz na 3 miesiące. W tym roku w terminach 13 sierpnia -13 września oraz 15 listopada – 15 grudnia.