Markowe Legionowo – nagroda za wizerunek miasta
Legionowo zajęło wysokie, trzecie miejsce w drugiej edycji konkursu Markowy Samorząd. W kategorii gmin miejskich po raz drugi z rzędu zwyciężył Poznań, na drugim miejscu uplasował się Szczecin.
Finałowa gala drugiej edycji konkursu Markowy Samorząd odbyła się wczoraj (27.05). Ideą konkursu jest wyróżnienie i nagrodzenie jednostek samorządu terytorialnego, którym udało się wypracować własną markę, rozwijają ją i konsekwentnie budują dobry wizerunek swojego regionu, a przy tym wyróżniają się dynamicznym rozwojem i dobrymi wskaźnikami ekonomicznymi.
Legionowo, którego marka jest stosunkowo młoda, po raz pierwszy znalazło się w gronie laureatów.
- Marka Legionowo. Porusza! powstała zaledwie trzy lata temu, ale konsekwentnie wdrażamy jej założenia, takie jak: miasto aktywne, prozdrowotne a przy tym wspierające tworzenie wspólnot lokalnych – mówi Piotr Zadrożny, zastępca prezydenta Legionowa.
Markowy Samorząd to konkurs organizowany przez Wolters Kluwer S.A., którego celem jest promocja dobrych praktyk w samorządzie. Organizowany przed wydawcę Systemu Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego Plus konkurs adresowany jest do wszystkich jednostek samorządu terytorialnego. W skład jury tegorocznej edycji konkursu Markowy Samorząd weszli: dr hab. Agnieszka Alińska, dr Anna Augustyn, dr Magdalena Florek, dr Jarosław Górski, Agnieszka Kurzyńska, Adam Mikołajczyk, dr hab. Marzanna Poniatowicz, dr hab. Eugeniusz Sobczak.
Zgłoszenie miasta do konkursu jest bezpłatne.