zamknij

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP

Markowe Legionowo – nagroda za wizerunek miasta

Data dodania: 28 maja 2014

Legionowo zajęło wysokie, trzecie miejsce w drugiej edycji konkursu Markowy Samorząd. W kategorii gmin miejskich po raz drugi z rzędu zwyciężył Poznań, na drugim miejscu uplasował się Szczecin.

Cofnij

Finałowa gala drugiej edycji konkursu Markowy Samorząd odbyła się wczoraj (27.05). Ideą konkursu jest wyróżnienie i nagrodzenie jednostek samorządu terytorialnego, którym udało się wypracować własną markę, rozwijają ją i konsekwentnie budują dobry wizerunek swojego regionu, a przy tym wyróżniają się dynamicznym rozwojem i dobrymi wskaźnikami ekonomicznymi.

Legionowo, którego marka jest stosunkowo młoda, po raz pierwszy znalazło się w gronie laureatów.

- Marka Legionowo. Porusza! powstała zaledwie trzy lata temu, ale konsekwentnie wdrażamy jej  założenia, takie jak: miasto aktywne, prozdrowotne a przy tym wspierające tworzenie wspólnot lokalnych – mówi Piotr Zadrożny, zastępca prezydenta Legionowa.

Markowy Samorząd to konkurs organizowany przez Wolters Kluwer S.A., którego celem jest promocja dobrych praktyk w samorządzie. Organizowany przed wydawcę Systemu Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego Plus konkurs adresowany jest do wszystkich jednostek samorządu terytorialnego. W skład jury tegorocznej edycji konkursu Markowy Samorząd weszli: dr hab. Agnieszka Alińska, dr Anna Augustyn, dr Magdalena Florek, dr Jarosław Górski, Agnieszka Kurzyńska, Adam Mikołajczyk, dr hab. Marzanna Poniatowicz, dr hab. Eugeniusz Sobczak.

Zgłoszenie miasta do konkursu jest bezpłatne.