
6 maja otwieramy Biuro Obsługi Klienta
Jako pierwsi w powiecie legionowskim otwieramy się ponownie na bezpośrednią obsługę mieszkańców Legionowa od środy (6 maja) z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Otwarcie Biura Obsługi Klienta nie wynika ze zmiany przepisów, a dbałości o Legionowian. Gorąco zachęcamy jednak, aby wszelkie sprawy, których charakter na to pozwala, dokonywać elektronicznie, bądź telefonicznie.
W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Urzędu Miasta Legionowo obsługa bezpośrednia będzie odbywała się od środy (6 maja) z uwzględnieniem poniższych zasad.
- Obsługa mieszkańców na terenie Urzędu Miasta Legionowo będzie się odbywała wyłącznie na parterze ratusza – wejście główne, przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 41;
- Do odbioru lub przyjęcia pism na parterze ratusza w uzasadnionych przypadkach będą proszeni pracownicy komórek organizacyjnych;
- Wszystkie wnioski i pisma będzie można składać wyłącznie na parterze w Biurze Obsługi Klienta.,
- Każda osoba przebywająca na terenie ratusza, ze względu na wymogi wynikające z aktualnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, zobowiązana jest do zasłaniania ust i nosa przez noszenie maseczek, chust, szalików itp. Do dyspozycji klientów będą udostępnione rękawiczki;
- Do odwołania urząd otwarty jest w godzinach 8:00 – 16:00;
- Kasa urzędu będzie funkcjonowała w godzinach pracy urzędu;
- Biuro paszportowe będzie funkcjonowało w godzinach pracy urzędu.
Jednocześnie apelujemy, aby w przypadku konieczności załatwienia spraw urzędowych skorzystać z możliwości ich zrealizowania drogą elektroniczną (e-mailowo: kancelaria@um.legionowo.pl; poprzez platformę EPUAP) lub telefoniczną. Sugerujemy także, aby dokonywać czynności płatniczych poprzez bankowość elektroniczną. Bardzo prosimy, by w trosce o swoje zdrowie załatwianie wszelkich spraw urzędowych, które nie są bardzo pilne, odsunąć w czasie.
Za utrudnienia przepraszamy.