zamknij

Urząd Miasta Legionowo nie ponosi żadnej odpowiedzialności za prawidłowość przetłumaczonych w witrynie danych i informacji. W szczególności, nie gwarantuje kompletności tłumaczenia oraz związanych z tym tłumaczeniem - aktualności prezentowanej informacji lub jej przydatności dla określonych celów. Tłumaczenie nie może być porównywane do tłumaczenia ludzkiego, jednakże - może być pomocne w ocenie przydatności treści.

Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.

A A A
Logo BIP
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Metropoli Warszwskiej

Przebudowa lokalnych węzłów przesiadkowych w Gminie Legionowo

Data dodania: 14 maja 2020

W ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych metropolii warszawskiej samorządy podpisały umowy na ponad 330,8 mln zł dofinansowania unijnego.

Cofnij

Przebudowa lokalnych węzłów przesiadkowych w Gminie Legionowo:

  • ZADANIE A - dz. ew. 273 obręb 65 (ul. J. Sowińskiego);
  • ZADANIE B - dz. ew. 10/15 oraz 161 obręb 68 (ul. Olszankowa, os. Młodych)

Celem głównym projektu jest redukcja emisji zanieczyszczeń oraz gazów cieplarnianych na obszarze Miasta Legionowo poprzez promocję nisko bądź zero emisyjnych środków transportu.

Planowane koszty całkowite projektu:  3 372 016,28 zł

Cele szczegółowe projektu:

 

1. Poprawa jakości środowiska naturalnego, poprawa klimatu akustycznego,

2. Zmniejszenie liczby samochodów osobowych w systemie transportowym,

3. Poprawa bezpieczeństwa w ruchu pieszym oraz drogowym na drogach łączących Miasto Legionowo i m.st. Warszawę,

4. Zapewnienie sprawności przemieszczania się – możliwość realnego oszacowania czasu podróży,

5. Zmniejszenie kosztów finansowych organizacji podróży (samochód/rower/autobus),

6. Popularyzacja i wzrost dostępności transportu zbiorowego (autobusowego i szynowego),

7. Uporządkowanie przestrzeni miejskiej w miejscu realizacji zintegrowanych centrów przesiadkowych.