Google automatic translation. The Legionowo City does not accept any responsibility for the accuracy of data and information originating from the translation. In particular, the Legionowo City does not guarantee that the translation is complete, up-to-date or fit for specific purposes. The translation cannot be compared with a human translation, but may help in assessing the relevance of articles.
Ewa Sobierajska
Wydział Zdrowia Publicznego i Spraw Społecznych
Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, pok. 4.27,
tel. 22 766 40 07, e-mail: ngo@um.Legionowo.pl
Przedłużenie naboru na ekspertów tematycznych oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy zaangażują się w przygotowanie „Strategii rozwoju metropolii warszawskiej do 2040 roku”. Wychodząc naprzeciw uwagom i spostrzeżeniom zgłaszanym przez osoby zainteresowane współpracą.
Do 13 stycznia 2023 r. trwa nabór projektów do 4. edycji Budżetu Obywatelskiego Mazowsza. Zachęcamy do zgłaszania swoich pomysłów.
Mazowiecka Rada Działalności Pożytku Publicznego działając na podstawie art. 41a ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. 2022 r. poz. 1327, 1265 i 1812) oraz Ordynacji wyborczej stanowiącej załącznik do uchwały nr 220/2022 Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego z dnia 14 listopada 2022 r. w sprawie Ordynacji wyborczej wyboru przedstawicieli organizacji pozarządowych na członków Komitetu Monitorującego programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Uniwersytet Warszawski zaprasza do udziału w bezpłatnych kursach zdalnych podnoszących kompetencje w zakresie marketingu miejsc. Kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu, dedykowany jest osobom pełnoletnim, realizującym projekty na rzecz tworzenia i promocji oferty związanej ze społecznością lokalną (np. produkty turystyczne, wydarzenia kulturalne, sportowe, festyny i in.). Szkolenie może się przyczynić m.in. do wzrostu kompetencji samorządów oraz formalnych i nieformalnych organizacji (działających na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju społeczności lokalnych) w obszarze wykorzystywania metod i narzędzi marketingowych do realizacji założonych celów rozwoju społeczności lokalnych.